tirsdag den 19. juni 2012

SMASH udfordring

Så kom jeg igang med min SMASH udfordring. Jeg har valgt at tage udfordringerne i rækkefølge, men da der er nogle stykker som jeg kun er halvt færdig med, kommer de lidt spredt :-)
Har også valgt at lave om på et par af udfordringerne, så de gav mere mening for mig:


Nr. 1. Instagram billeder - ikke et program jeg har brugt før, da jeg ingen smartphone har. Downloadede programmet til Janniks Ipad og det bliver da ikke sidste gang jeg bruger det program :-)


Nr. 2. Mit favorit citat som jeg har scrappet før:


Nr. 3. Da jeg desværre ikke har en favorit by, valgte jeg at smashe om en by jeg meget gerne vil besøge - nemlig San Francisco:


Nr. 4. 10 ting om mig ( stempel er en freebie fra Cre8tive Hands):


Nr. 7. Valgte at lave favorit person om til favorit musiker - så kunne jeg lige bruge det gode billede af Tim C endnu engang ;-)


Nr. 10. Året jeg blev født - 1972:


Nr. 11. Hvis jeg fik en masse penge:


NR. 12. Min favorite hobby - BIG SURPRISE:


Synes indtil videre at det har været en fed og inspirerende måde at smashe på. Har allerede fundet en 30 siders udfordring, som jeg nok bliver nødt til at hoppe på, når denne er fuldført :-)

Hvad med dig? Er du hoppet på denne udfordring eller har du gang i noget helt andet?
Ha´en rigtig god aften.

8 kommentarer:

Gitte sagde ...

Rigtig flot smash.

Jean sagde ...

Fede smash sider..
Kan godt li de er så forskellige

Thanni sagde ...

Altså jeg er vild med dine Smash-sider!! :)
...og den udfordring kunne jeg godt finde på at lave på et tidspunkt, den er rigtig fed! :)

Karina Beck sagde ...

Fede, fede sider, du har lavet.
Nej, jeg er ikke hoppet på udfordringen, men måske engang, hvis jeg får tid ; )

lonol sagde ...

Neeej, fik du lige scrappet Tim Christensen igen =D
Lækre smash sider igen igen =D

Iben sagde ...

Lækre Smash sider du har scrappet :-)

Ang. San Francisco, ja så er det altså en skøn by, og en man har set i mange film, så det kan godt virke sådan lidt surrealistisk når man så endelig går der - også en af mine favorit byer. Glæder mig til at se hvordan du løser resten af opgaverne.

Lina sagde ...

Hej Alfie. Tak for din søde kommentar på min blog. Hvor er det bare nogen fantastisk lækre SMAH sider du har lavet. Super inspirerende.

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er du bare go' til at smashe!! Flotte sider du har lavet!
Rigtig god weekend!